Waardering van Cordaan, Wijkteam Balboa - Amsterdam op 1 juni 2017 interview

7.2

Ze zouden binnen een tijd mijn medicijnen aanreiken. Hiervoor waren ze niet altijd op tijd. Het gebeurde regelmatig dat er iemand veel te vroeg kwam. Het was meestal een kortdurend moment op de avond. meestal ging dit wel goed. Over het algemeen vond ik de medewerkers heel sociaal en warm. De één heeft meer een oplettend oog in vergelijking met een andere medewerker. De ene medewerker toonde meer initiatief en had meer oog voor mij. De andere medewerker daarbij had ik de indruk, dat zij gewoon haar rondje afmaakte. De rest van de medewerkers zat er tussenin. Ze wisten waar het medicijn voor was en hoe het werkte. Midden in mijn behandeling werd er geschoven in hoe hun organisatie eruit zag. In het begin kreeg ik verschillende medewerkers op bezoek. Naar verloop van tijd kreeg ik meer vaste medewerkers. Ik vond dit wel allemaal wel een beetje rommelig. Maar ze waren zich hier ook bewust van. Ze waren op zoek naar hoe het idealiter uit zou moeten zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Balboa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.