Waardering van Cordaan, Wijkteam Bijlmer EG-buurt - Amsterdam op 10 januari 2017 interview

• Longaandoeningen

Behalve met vakantieperiodes, probeert men zoveel mogelijk de vaste medewerkers te sturen. Dat vind ik fijn. Als ze zeggen dat ze om acht uur komen dan zijn ze er ook en als ze later komen dan krijg ik een belletje. Ze doen dit heel correct vind ik. Ik ben blij met degene die komen, maar als een ander komt weet men precies waar men op moet letten. Ik ben gewoon heel tevreden. Als ik een keer naar het ziekenhuis moet, zorgen ze dat ik op tijd gereed ben. Men houdt ook rekening met mijn longen, zodat ik even kan rusten voordat ik weg moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Bijlmer EG-buurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.