Cordaan, Wijkteam Bijlmer EG-buurt

Thuiszorg

Bijlmerdreef 1001 A 1103 TW Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, Zorg in de Wijk

Waardering van Cordaan, Wijkteam Bijlmer EG-buurt - Amsterdam op 4 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Auto-immuun hemolytische anemie

Ze gaan respectvol met mijn man om. Mijn man is heel kwetsbaar. Naar mij zijn ze ook respectvol. Als ik een verzoek heb, dan is dit geen probleem. Het wordt gewoon gedaan. Mijn man heeft langdurige wondzorg nodig gehad. Dit is allemaal goed verlopen Ook wordt hij gewassen. Hij is aan het op krabbelen. Mijn man heeft kort last gehad van een aandoening. Ze hebben hierbij ook direct maatregelen getroffen. Het verloopt allemaal soepeltjes. Ze weten wat ze doen bij bijvoorbeeld het wassen. De verpleegsters weten hoe zijn wond verzorgd moet worden. Het zijn intussen vertrouwde gezichten geworden. Ze letten op mijn man. Ze bellen mij om te vragen, hoe het met mijn man is. Het team wisselt nog wel eens. Maar het zijn wel bekenden. Iemand kan niet 24 uur en zeven dagen in de week werken. Een enkele keer komt er in de vakantietijd een nieuwe medewerker. Maar die is dan ook aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Bijlmer EG-buurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.