Waardering van Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

De één komt iets vroeger. Maar ik vind dit niet storend. Ik vind het hele prettige mensen. Ze doen hun werk. Maar ze hoeven bij mij alleen maar de kousen uit te trekken. Als ze iets merken aan mijn been, dan noteren ze dit in het boek. Bijvoorbeeld dat mijn been ruw of rood is. Vervolgens geven ze mij raad hierover. Ze houden mij in de gaten. Het is voorgekomen dat ik het benauwd had. Vervolgens hebben ze daar aandacht aan besteed. Ze maken ook een klein babbeltje met mij. Ze informeren ook wel. Ook heb ik vaste medewerkers. Als het erg druk is, dan heb ik wel eens een flexmedewerker. Maar ik vind dit prima, omdat die medewerkers ook goed zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.