Waardering van Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

8.3

De medewerkers helpen mij vijf keer op een dag met het druppelen van mijn ogen. Dit gebeurt door een vast team van medewerkers en ik ben daar heel tevreden over, want ze doen altijd goed hun best. Ze komen meestal op tijd en als het uitloopt, dan bellen ze even. De medewerkers vind ik heel goed met mij omgaan. Ze nemen alle tijd voor mij en als ik iets wil bespreken, dan hebben ze een luisterend oor voor mij. Ik vind ze alert. Als ik bijvoorbeeld een darmonderzoek gehad heb in het ziekenhuis, dan stellen ze daar vragen over en ze maken daar ook notities van in het persoonlijke boek van mij. Ik vind de medewerkers deskundig, want als ik iets wil weten, dan hebben ze een antwoord of ze zoeken het voor mij uit. Wat ik ook prettig vind, is dat als ik ergens naar toe moet, de medewerkers de oogdruppels klaar maken, zodat ik die mee kan nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.