Waardering van Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

Ik heb wisselende medewerkers. Dit vind ik eigenlijk een beetje vervelend, omdat ik met verschillende medewerkers te maken heb. Maar ze vragen mij elke dag hoe ik mij voel of ik lekker heb gewerkt. Maar ook hoe het met mijn gezondheid is. Kortom ze zijn heel erg bezorgd. Ze komen heel vriendelijk over. De manier waarop ze met mij omgaan en de vragen die ze stellen, hieruit kan ik opmaken dat ze deskundig zijn. Maar dat ze ook de nodige ervaring hebben. Meestal als ik thuis ben, dan vraag ik of ze wat eerder willen komen. Ze zijn dan altijd bereid om eerder te komen. Vervolgens zijn ze altijd op tijd. Ze vragen altijd of ze gelegen komen. Maar ook of ze op tijd zijn. In verband met mijn werk vragen ze of het mij goed uitkomt .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.