Waardering van Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

3.7

Ze houden zich niet aan de afspraken. Ik mag namelijk niet eerder opstaan, voordat ik mijn kousen aan heb. Maar het komt wel eens voor, dat ze er pas om negen uur zijn. Bovendien komt er iedere dag een ander. Ik ben op hoge leeftijd. Vervolgens krijg ik van die jonge medewerkers. Ik kan er geen gesprek mee voeren, omdat ze zich niet in mijn leven kunnen verplaatsen. De ene medewerker heeft meer geduld, dan de ander. In de morgen zet ik altijd koffie voor ze klaar. De ene medewerker waardeert dit en de ander niet. Maar de oudere medewerkers houden wel rekening met mij. Ze zijn deskundig, omdat ze de nodige kennis hebben ten aanzien van mijn medicijngebruik. Daarentegen vind ik ze niet alert, omdat ik alles moet aangeven en vragen. Zij komen er namelijk zelf niet mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Buikslotermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.