Waardering van Cordaan, Wijkteam Centrum - Amsterdam op 1 juni 2017 interview

  • 4
  • 6
  • 1
  • 3
  • 4
  • 10

Gemiddeld cijfer

4.7
  • Overige aandoeningen

Toelichting

De omgang met mijn ouders wisselt per persoon. Er zijn mensen die mij benaderen en dingen waarnemen. Ze kijken bijvoorbeeld even in de koelkast. Maar er zijn ook mensen die onverschillig zijn en niet in het boek kijken. Kortom de overdracht en communicatie is slecht. De casemanager functioneert niet, omdat ik niet goed geïnformeerd word. Ze maken geen afspraken ten aanzien van de tijd. In de ochtend kan het pas om een uur of half twaalf zijn dat ze bij mijn ouders komen. De planmatige afspraken qua tijden worden niet altijd nagekomen. Er zijn fantastische medewerkers die even een kop koffie met mijn ouders drinken. Maar ze willen de zorg niet graag op maat maken. Dit veroorzaakt dan veel stress bij mijn moeder. De deskundigheid ligt aan wie er komt. Maar eigenlijk ook niet. Je hebt natuurtalenten en mensen die niks snappen. Vooral de flexwerkers kunnen helemaal niets. Velen weten bijvoorbeeld niet hoe ze een bepaald hulpmiddel moeten gebruiken of de juiste incontinentiemateriaal moeten inzetten. Alertheid is ook wisselend per persoon. Het is afhankelijk van wie er op dat moment is. Mijn vader heeft een letsel opgelopen. Ze kwamen pas veel later achter, dat hij een letsel had. Maar dit is afhankelijk van de persoon. Soms ziet een medewerker dat mijn moeder niet eet. Mijn ouders hebben in principe een vast team. Maar af en toe ook niet.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland