Waardering van Cordaan, Wijkteam Centrum - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

De tijden waren heel flexibel. Ik wist nooit hoe laat ik geholpen zou worden. Ik vond dit wel heel vervelend. Maar ik was heel blij met de zorg. Het paste precies. Bovendien gaven ze mij de zorg, die ik nodig had. Ook waren de medewerkers heel respectvol en lief. Maar bij mij was het niet zo moeilijk. Ze stonden mij bij het douchen bij. Ik deed het namelijk zelf. Na het douchen hebben ze mij geholpen met het aankleden en het invetten van mijn huid. Ik was redelijk in orde. Dus er hoefde niet echt op mij gelet te worden. Maar ze waren niet onverschillig. Ze waren zelfs medelevend. Er werd gewisseld in het team. In het weekend kreeg ik flexmedewerkers. Ik heb zeker tien verschillende medewerkers aan mijn bed gehad. Eigenlijk is het prettiger, als ik minder verschillende medewerkers zou krijgen. Bijvoorbeeld tenminste twee vaste medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.