Waardering van Cordaan, Wijkteam Centrum - Amsterdam op 28 juni 2017 interview

8.5

De verzorgers kwamen elke dag langs om mijn voet te verbinden en na te kijken. Dat ging goed. De afspraken gingen ook goed. De verzorgers waren er altijd. Ze hadden één keer een foutje gemaakt en toen kwam er niemand. Ik vond dat toen niet leuk, want ik zat te wachten. De verzorgers gingen heel goed met mij om. Ik vond ze allemaal even vriendelijk. Ik kon even een gesprekje met ze voeren. Ik kon ze alles over mijn voet vragen en ze gaven overal goed antwoord op. De verzorgers wisselden weinig. Ik heb er vier of vijf gehad. Dat vond ik prima. De ene verzorger was iets vlugger dan de ander, maar voor de rest vond ik het allemaal prima. Ondanks de drukte maakte ze alsnog een praatje met mij. Als er wat was, noteerden ze het gelijk in het logboek en werd er melding van gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.