Waardering van Cordaan, Wijkteam Centrum - Amsterdam op 27 juni 2017 interview

7.5

Ik heb best wel vaste medewerkers. Maar als er iemand op vakantie is. ziek is of vrij heeft, dan heb ik flexwerkers. Ze hebben dan een tekort aan vaste medewerkers. Deze flexwerkers weten dan niet precies welke zorg ik nodig heb. Ik moet het dan zelf aan de medewerkers uitleggen. Ik heb ook liever iemand die bekend is. Dit heeft namelijk ook invloed op de kwaliteit van de zorg. De flexwerkers doen het iets minder goed, dan de vaste medewerkers. Maar de medewerkers gaan op een vriendelijke professionele manier met mij om. Bovendien komen ze op tijd. Als ze iets te laat zijn, dan bellen ze wel. Ik heb ook een stoma. Ze gingen dit een keer spoelen.Hierbij hebben ze iets geconstateerd. Vervolgens hebben ze hier actie op ondernomen door het ziekenhuis in te schakelen. Tenslotte zijn ze op de hoogte van mijn aandoening. Vervolgens denken ze hier dan ook in mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.