Waardering van Cordaan, Wijkteam Centrum - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

7.8

Ik heb in principe een vaste medewerker, maar in feite wisselen de medewerkers. Ik ken er inmiddels een stuk of tien. Daar heb ik geen problemen mee, want ze zijn allemaal even goed, lief en bezorgd. Bovendien nemen ze alle tijd voor mij. Soms komt een medewerker een uur later dan afgesproken, omdat er iets tussengekomen is. Daar heb ik begrip voor. In zo'n geval word ik dan wel altijd gebeld. Ze hebben een luisterend oor voor mij en daar spelen ze op in. Als ze iets niet vertrouwen, bellen ze mijn huisarts of de dienstdoende arts in het ziekenhuis. Ze merken meteen of ik wel of niet goed in mijn vel zit. De medewerkers doen hun werk hartstikke goed. Zo is de wondverzorging na mijn operatie perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.