Waardering van Cordaan, Wijkteam de Pijp - Amsterdam op 28 juni 2017 interview

7.8

De afspraken en de omgang gaan erg goed. De verzorgers gedragen zich prima, niet lomp of bot. Ik kan normaal met ze communiceren. De zorg sluit aan. Over het algemeen denk ik dat ze voldoende verstand van zaken hebben. Ik merk dat tijdens de verzorging en de behandeling. De verzorgers leren zowel van mij, als dat ze intern leren. Als ik de enige ben in de wijk met een bepaald probleem, dan leren ze van mij hoe ze daarmee om moeten gaan. Dat gaat allemaal prima. Alles gaat in overleg. Ze letten volgens mij wel op mijn gezondheid. Ze zeggen het weleens als ik te mager wordt en meer moet eten. Dat vind ik prima. Ik heb wel vaak dezelfde medewerkers. Er komt over het algemeen niet zomaar een onbekende naar mij toe. Dat vind ik heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam de Pijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.