Waardering van Cordaan, Wijkteam de Pijp - Amsterdam op 1 juni 2017 interview

8.2

Ze maken een afspraak met mij bijvoorbeeld dat ze tussen 10:00 en 11:00 komen, maar ze bellen dan op dat ze later zijn. Als ik naar het ziekenhuis moet dan kunnen ze wel vroeg komen. Ik zou juist willen dat ze altijd vroeg zouden kunnen komen. Ik heb dat veel liever, zoals het nu gaat vind ik niet zo fijn. De medewerkers zijn erg lief. Ze hebben er verstand maar ik krijg ook weleens iemand die in opleiding is en dat vind ik vervelend. Ze zijn dan bijvoorbeeld bang dat ze mijn pijn doen en ze weten vaak niet hoe ze de zak erop moeten plakken. Ze roepen dan vaak mijn man erbij om bevestiging te vragen of ze het goed hebben gedaan. De vaste medewerkers zijn heel goed. Ze letten altijd goed op. Als ze bijvoorbeeld een plekje zien dan smeren ze het meteen in. Als ik lekkage heb en ik bel op, dan komen ze meteen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam de Pijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.