Waardering van Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

7.5

De medewerkers helpen mij bij het druppelen van mijn ogen. Dit gebeurt door een vast team van ongeveer vijf verschillende medewerkers. Dat vind ik niet erg, want het zijn hele lieve mannen en vrouwen. Als ze klaar zijn, dan maken ze ook even een praatje met mij. Ik heb de afspraak gemaakt dat ze vanaf tien uur komen en soms komen ze pas om half twaalf. Dat vind ik wel een nadeel, want dan zit ik maar te wachten. Ik vind het wel fijn, dat als ik bijvoorbeeld naar een verjaardag ga, dat ik dan kan aangeven dat ze niet hoeven te komen. De omgang met de medewerkers vind ik geweldig. Ze luisteren naar mij en ik kan mijn verhaal bij hun kwijt. Ik vind het altijd gezellig als ze er zijn en soms drinken ze even een kopje koffie met mij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.