Waardering van Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt - Amsterdam op 19 juni 2017 interview

7.8

De medewerkers wisselen vaak. Maar ze zijn allemaal even aardig. Dus ik heb hier niet zo veel problemen mee. Bovendien zijn ze heel erg attent en lief. Ten eerste als ze bij mij komen, dan vragen ze altijd hoe het met mij is. Als ik wat heb, dan bellen ze gelijk de dokter. Kortom ze zijn altijd alert. Ze komen de afspraken nooit na. Maar ik ben de hele dag thuis. Heb ik een afspraak buiten de deur, dan bellen ze mijn zoon op om te vragen waar ik ben. Door de manier waarop ze vragen hoe het met mij gaat, kan ik uit concluderen dat ze deskundig zijn. Ze vragen of ik last heb van dit of dat. Ze geven aan of ik niet eens naar de dokter moet. Als ik wat aan ze vraag, dan doen ze dat voor mij. Dit doen ze zonder te mopperen of naar hun horloge te kijken. Kortom als ik ze echt nodig heb, dan staan ze ook klaar voor mij.

Bent u of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.