Waardering van Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt - Amsterdam op 1 juni 2017 interview

6.8

Ze komen niet altijd de afspraken ten aanzien van de tijden na, omdat ze te weinig personeel hebben. Mensen die naar de dagbesteding moeten, hebben altijd voorrang. Hierdoor komen ze altijd veel later op de ochtend. Ik moet mij wel aan hun aanpassen. Maar ik kan niet zonder die zorg. Dus ik ben wel blij dat die er is. De omgang met mij wisselt heel erg per persoon. De meeste medewerkers zijn heel aardig en behulpzaam. Af en toe heb ik iemand die doet alsof ik een nummer ben. Bovendien de leiding doet ook niet zijn best om een verzoek in te willigen. Dit is ook heel vervelend. De wondverzorging doen ze heel steriel. Ze maken het goed schoon. Vervolgens doen ze op een goede manier het gaas erop. Hier merk ik aan, dat ze deskundig zijn. Ook zagen ze op tijd dat de wonden ontstoken waren. Toen hebben ze elke dag iemand ingeschakeld om het te verzorgen. Er zijn twee vaste hulpen. Maar ik krijg wel invallers. Ze proberen wel dezelfde invallers mee te sturen. Maar in de zomervakanties gaat dit helemaal mis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Diamantbuurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.