Cordaan, Wijkteam Geuzenveld

Thuiszorg

Cornelis Outshoornstraat 126 1067 HG Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, Zorg in de Wijk

Waardering van Cordaan, Wijkteam Geuzenveld - Amsterdam op 24 maart 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Bij binnenkomst groeten ze en ze zijn altijd vriendelijk. Ze vragen aan mij hoe het met mij gaat en of ik lekker heb geslapen. Ze vragen altijd of ik het alarm om heb en letten erop of ik mijn medicatie goed inneem. Ze hebben respect voor mij. Ik krijg verschillende mensen over de vloer, de een is de ander niet en dat vind ik leuk. Dat maakt het afwisselend. Ik ben zelf ook niet zo moeilijk, het is een wisselwerking. Ze vragen hoe ik mij voel en ze kijken goed naar mij. Soms zie ik bleek en dan valt het op. Ze zijn opmerkzaam. De onbekende medewerkers zijn nooit onbeleefd of onheus tegen mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Geuzenveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.