Waardering van Cordaan, Wijkteam Helmers-/Vondelbuurt - Amsterdam op 9 januari 2017 interview

7.2
  • Botbreuken

Ik kan altijd beroep doen op de medewerkers. Wanneer mij namelijk iets niet lukt, dan staan zij direct voor me klaar. Qua deskundigheid gebruiken de medewerkers een logboek. Hierin moeten de medewerkers schrijven zodra zij bij mij zijn geweest. Ik zie alleen dat de medewerkers dit niet altijd toepassen. Ik vraag mezelf dan af waarom dit logboek gebruikt wordt. Daarnaast merk ik ook dat de ene medewerker iets wel mag uitvoeren of juist niet. Ik vraag wel eens aan een medewerker of zij iets willen doen, in mijn uiterlijke verzorging en dan kan dit niet gedaan worden. Dit vind ik niet zo fijn. Verder zie ik over het algemeen dezelfde gezichten terugkomen en dat vind ik op zich wel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Helmers-/Vondelbuurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.