Waardering van Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

8.7

De zorg wordt verleend door wisselende medewerkers. Dat vind ik niet erg, want ze doen allemaal hun werk goed. De medewerkers komen altijd netjes op tijd en als ze wat later komen, dan bellen ze. Dat vind ik wel lekker. De omgang met de medewerkers vind ik heel goed, want ik kan ze altijd wat vragen. Ik vind ze alert. Ik had steeds bloedingen op mijn arm en dat kwamen ze alle dagen goed bekijken en verbinden. Ik vind ze ook deskundig. Als ik ze iets vraag, dan hebben ze daar een antwoord op. Ze helpen mij drie keer in de week bij het douchen en als het nodige is, dan komen ze ook voor andere dingen. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.