Waardering van Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost - Amsterdam op 31 mei 2017 interview

8.5

Mijn man wordt twee keer in de week gewassen. Als er afspraken buiten de deur zijn, dan kan ik dat aangeven en daar wordt rekening mee gehouden. Mijn man heeft heel veel ongemakken en ze letten daar heel goed op. Dat doen ze met heel veel aandacht. Als mijn man iets aangeeft, dan wordt daar rekening mee gehouden. Dat vind ik goed. Als mijn man een wondje heeft, dan wordt dat meteen opgemerkt. Daar ben ik erg tevreden over. Vaak komen er vaste medewerkers en opeens wordt dat weer gewisseld. Ik denk dat er een aantal medewerkers weg zijn. Ik kan dus niet altijd op dezelfden rekenen. Ik vind ze allemaal goed, dus ik vind dit niet echt heel vervelend. Mijn man vindt het ook heel geweldig wat ze voor hem doen. Die vindt het fijn dat dit voor hem bestaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.