Waardering van Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

7.7

Ze zijn er wel altijd. Bovendien zijn ze altijd te bereiken. Ik moet mij wel aanpassen op de zorg. Ik heb wel mijn beperkingen. Dus ik kan minder zelf doen. Ze komen voor de kousen om ze aan- en uit te trekken. Daarnaast krijg ik af en toe een injectie. Dit verloopt allemaal prima. De medewerkers wisselen wel eens. Ik vind dit niet zo prettig, omdat ik niet met ze kan praten, als ik wat heb. Maar de verpleegkundigen die komen, dat zijn wel vaste medewerkers. De medewerkers gaan prima met mij om. Ze groeten mij vriendelijk, als ze binnenkomen. Vervolgens gaan ze aan de slag. Ik hoef niet te vertellen, wat ze moeten doen. Tenslotte als ik wat heb, dan kan ik ze gewoon bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Osdorp Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.