Waardering van Cordaan, Wijkteam Spaarndammer/Zeeheldenbuurt - Amsterdam op 9 januari 2017 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind dat de medewerkers mij goed helpen. Wanneer ik namelijk opbel, dan komen de medewerkers gelijk naar me toe. Ik hoef dan ook niet lang te wachten. Ook wanneer ik iets vraag voor in mijn verzorging, dan helpen de medewerkers mij meteen. Over het algemeen zie ik dezelfde medewerkers, maar voor mij persoonlijk maakt mij dit niet uit. Zolang de medewerkers maar langskomen. Ik vind het fijn als de medewerkers vroeg in de morgen langskomen en dit komen zij ook altijd na. Dit allemaal maakt mij ontzettend tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Spaarndammer/Zeeheldenbuurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.