Waardering van Cordaan, Wijkteam Spaarndammer-/Zeeheldenbuurt - Amsterdam op 9 januari 2017 interview

• Nieraandoeningen

Ze komen de afspraken na. Ze zijn altijd op de tijd, die ze hebben doorgegeven. Ze nemen echt de tijd voor mijn zoon. Ik vind dit wel prettig. De zorg heeft geen invloed op zijn leven. Er wordt dan wel een last van mij overgenomen. Ik hoef dan niet constant aan het medicijn te denken op het tijdstip dat de medicatie gegeven moet worden. Ik vind dit superfijn. De vragen die ik stel, die worden altijd wel beantwoord. In principe is dat ook wel goed. Als er iets is, dan zeggen ze het wel. Bijvoorbeeld dat hij er bleekjes uitziet. Mijn zoontje heeft vaste medewerkers. Ik vind dit fijn, omdat hij niet elke keer hoeft te wennen aan iemand anders. Het is nu duidelijk voor hem. Hij weet dan wat die vrouw komt doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Spaarndammer-/Zeeheldenbuurt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.