Waardering van Cordaan, Wijkteam Staatsliedenbuurt - Frederik Hendrik - Amsterdam op 29 maart 2019

9.8
  • Kanker

Onze moeder bleek terminaal ziek, toch vrij plotseling. Wij wilden het allemaal zelf in de hand houden toen bleek dat dit gewoonweg niet mogelijk was. Voor bepaalde zaken was er specialistische hulp nodig en op doktersadvies werd Cordaan ingeschakeld.  Vanaf moment een , deskundig , met raad en daad werden wij bijgestaan, liefdevol werd mijn moeder verzorgt. En wat ook belangrijk was, want je zat wel eens met je handen in het haar, we hadden een telefoonnummer van het wijkteam we konden altijd bellen en als wij belden kwamen ze door weer en wind op de fiets. Voor ons waren het helden want het gaat toch om je moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Staatsliedenbuurt - Frederik Hendrik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.