Waardering van Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

7.5

De medewerkers komen meestal redelijk op tijd. Als ze niet op tijd kunnen komen, dan bellen ze even. Dat vind ik fijn. De omgang met de medewerkers vind ik goed. Ze behandelen mij niet als een kind. We hebben gewoon volwassen gesprekken. De deskundigheid van de medewerkers vind ik wisselend en dat is een gevoel wat iemand bij mij oproept. Ik vind ze alert. Als ze iets bijzonders zien, dan geven ze dat door aan de wijkverpleging of ze bellen de dokter. Ik krijg de zorg van zoveel mogelijk vaste medewerkers en dat vind ik prettig. Vooral bij het douchen vind ik het fijn als ik de persoon al ken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.