Waardering van Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

8.3

Ik heb een ploeg dat in de avonduren komt en een ploeg die overdag komt. Maar dit zijn constant wel dezelfde medewerkers. Dit gaat allemaal wel goed. Ze komen binnen een bepaald tijd. Dit gaat verder allemaal prima. Sporadisch loopt het bij hun uit. Maar dit is niet onoverkomelijk. Ze verrichten namelijk de handelingen altijd perfect en normaal. Ik ervaar hier geen problemen in. Bovendien weten ze meteen de medicijnen te pakken. De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en attent. Als ik verkouden ben, dan reageren ze hier meteen op. Ze vragen wat er aan de hand is. Tenslotte zijn het allemaal betrouwbare en prettige mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.