Waardering van Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

8.2

Soms is het wel eens moeilijk, omdat ik ziek ben. Ze kijken naar hoe mijn toestand op dat moment is. Vervolgens passen ze de zorg hier dan op aan. Over het algemeen heb ik vaste medewerkers. Alleen als er zieken zijn, dan komt er wel eens een invaller. Maar dit wordt goed geregeld. Daarnaast gaan de medewerkers zakelijk en goed met mij om. Wat ik graag gedaan wil hebben, dat wordt ook gedaan. Bovendien komen ze altijd precies op tijd. Ze kijken naar hoe ik ben. Soms moet ik er iets van zeggen. Maar vervolgens wordt het ook gedaan. Daarnaast praten ze even met mij en vertellen ook wat zij ervan vinden. Kortom ze zijn heel alert hierin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.