Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord

Thuiszorg

Beverwijkstraat 9 E 1024 VR Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Cordaan, Zorg in de Wijk

Waardering van Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord - Amsterdam op 6 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

We hebben een vaste afspraak. Kunnen ze niet komen, dan krijg ik een vervanger. Hier wordt ook van tevoren een melding van gemaakt, dat er een ander komt dan gebruikelijk. Ze moeten zich aan mij aanpassen. Ik heb namelijk die zorg nodig. Maar alles gaat in overleg met mij. Als er wat is, dan overleggen ze met de huisarts. Vervolgens verwijzen ze mij naar de huisarts. Ik heb een aandoening en die wordt elke dag verzorgd. Als zij tijdens die werkzaamheden iets constateren bijvoorbeeld een blaasje of een wondje, dan wordt dat gemeld. Ook heb ik vaste verzorgers die onderling wisselen. Ik krijg dus niet elke dag een ander voor deur, waarbij ik het verhaal niet opnieuw hoeft te vertellen. Bovendien lichten ze elkaar ook in. Ook vullen ze dagelijks de dagboeken in. Kortom ze gaan correct met mij om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Nieuwendam Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.