Waardering van Cordaan, Wijkteam Volewijck - Amsterdam op 27 juni 2017 interview

Een enkele keer hebben ze geen tijd vanwege de vakantieperiode en dan word ik netjes afgebeld. Over het algemeen gaan de afspraken heel netjes. Ze hebben heel veel aandacht voor me en dat vind ik heel erg goed. Ze behandelen me met heel veel zorg en daar ben ik erg blij mee. Ze weten precies hoe ze me moeten helpen. Ze zagen onlangs een bultje op mijn rug en toen hebben ze me geadviseerd naar de dokter te gaan. Ik vond het heel fijn dat ze me doorgestuurd hebben. Er was gelukkig niets aan de hand. Ik heb een hele vaste groep, die steeds weer terug komt. Met de vakantie komt er wel eens een andere medewerker, maar dat kan niet anders. Ik ben blij met de zorg die ik krijg, dat heeft mijn leven een beetje verrijkt. Ik kan namelijk alles met ze bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Wijkteam Volewijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.