CuraMare thuiszorg Dirksland, Melissant en Herkingen

Thuiszorg

Stationsweg 22 3247 BW Dirksland
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare thuiszorg Dirksland, Melissant en Herkingen - Dirksland op 30 april 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik kan wel afspraken maken, maar ze komen wel eens laat om me te wassen. Dat vind ik heel vervelend. De medewerkers zijn allemaal lief voor mij, maar ik denk dat ze te weinig tijd hebben. Ze letten wel goed op hoe het met mij gaat. Er zijn verschillende medewerkers die mij komen helpen. Er staat in het boek wat ze gedaan hebben, zodat de anderen het ook weten.

Reactie van/namens Thuiszorg CuraMare thuiszorg Dirksland, Melissant en Herkingen - Dirksland

Bedankt voor uw waardering. U kunt bovengenoemde met uw aanspreekpunt van de Thuiszorg bespreken, hopende dat hierin aanpassingen gedaan kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare thuiszorg Dirksland, Melissant en Herkingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.