Thuiszorg

Nieuwstraat 56 3241 CL Middelharnis
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare thuiszorg Middelharnis, Stad aan 't Haringvliet, Sommelsdijk en Nieuwe Tonge - Middelharnis op 9 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik vind de omgang met de medewerkers in het algemeen goed. Er is een medewerker die taken wil uitvoeren die zij niet hoeft uit te voeren. Ze wil teveel regelen, wat ik niet prettig vind. Ik krijg regelmatig wisselende medewerkers bij mijn bed, maar dat vind ik niet erg. Ik vind dat de medewerkers goed op mij letten als het wat minder met mij gaat. Ze zien snel als er iets mis is en ze geven dit direct door aan de begeleiding waar ik woon. Ik zou graag in het algemeen meer mensen aan het bed willen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare thuiszorg Middelharnis, Stad aan 't Haringvliet, Sommelsdijk en Nieuwe Tonge? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.