Waardering van CuraMare Thuiszorg Middelharnis - Middelharnis op 20 december 2016 interview

Ze komen mijn kousen aan en uit komen trekken, dan zijn ze stipt op tijd. Ik maak een gezellig praatje met ze. Maar ze hebben niet veel tijd, dan moet het gesprek wel eens afgebroken worden. Ik vind dat wel jammer. Maar de meiden zijn allemaal hartstikke aardig. Ik voelde mij niet zo lekker, dan willen ze direct de dokter bellen. Ik ben niet zo van de dokter. Later in de week kwamen ze toch nog even kijken. Ze hebben direct voor gezorgd, dat de dokter kwam. Ze letten echt goed op mij. Als ik ergens mee zit, dan proberen ze het ook voor mij op te lossen. Ze komen mijn kousen aandoen. Ik heb wisselende medewerkers, maar het zijn allemaal bekende gezichten. Ze zijn allemaal even aardig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare Thuiszorg Middelharnis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.