CuraMare thuiszorg Ouddorp

Thuiszorg

Schansweg 53 3253 VL Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare thuiszorg Ouddorp - Ouddorp op 9 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Heupvervanging

De medewerkers komen mooi op tijd. Dit vind ik fijn. De omgang is prettig. We zijn aan elkaar gewend. We hebben een band. De medewerkers hebben aandacht voor mij. Als ze even tijd hebben, dan drinken we een kop koffie. Dit vind ik prettig, zo kunnen we elkaar kort spreken. Ze hebben niet altijd tijd, omdat ze erg druk zijn. Ze zijn lief en verzorgen mij goed. Wanneer ik iets nodig heb, pakken de medewerkers het voor mij. Ik kan namelijk niet uit mijn stoel. Ze helpen mij altijd meteen. Niet alle medewerkers mogen alle handelingen uitvoeren. Hier heb ik geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare thuiszorg Ouddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.