Waardering van CuraMare Thuiszorg Oostflakkee - Oude-Tonge op 19 december 2016 interview

8.2

Ik vind in het algemeen de aandacht en de betrokkenheid van de verzorgenden voor de patiënten goed. Zij zijn naar mijn familielid toe hartstikke lief. Wel merk ik persoonlijk dat op de ene afdeling de verzorgenden meer tijd hebben voor de patiënten dan op de andere. Bijvoorbeeld bij het schoonmaken van het toilet of het verwisselen van vieze kleren. In het verleden heb ik nog wel eens te maken gehad met een oproepkracht, maar tegenwoordig heb ik alleen te maken met een vast team. Dat vind ik tegenwoordig echt perfect. Wat ik minder prettig vind is dat er voor mijn familielid haar christelijke geloof minder ruimte is op deze afdeling. Zo wordt er op deze afdeling geen stilte gevraagd voor het eten om mijn familielid de gelegenheid te geven om voor het eten te bidden. De afspraken die ik met de artsen en het verzorgend personeel maak worden, zo merk ik in de praktijk, volledig nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare Thuiszorg Oostflakkee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.