De Blije Borgh, Thuiszorg Alewijnsflat

Thuiszorg

Gerard Alewijnsstraat 18 3341 GD Hendrik-Ido-Ambacht
Deze locatie is onderdeel van De Blije Borgh

Waardering van De Blije Borgh, Thuiszorg Alewijnsflat - Hendrik-Ido-Ambacht op 6 april 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Toen mijn vader overleed werd ons al vrij snel duidelijk dat er 'iets' met mijn moeder (69) aan de hand was. Dit bleek Alzheimer te zijn. Door de geweldige zorg van thuiszorg Alewijnsflat en de Blije Borgh heeft mijn moeder nog 5 jaar zelfstandig kunnen wonen. Contact met de verzorgsters was heel fijn en makkelijk en iedereen even vriendelijk en lief. Mijn moeder keek uit naar de verzorgmomenten 's ochtends voor dr boterham en zelfs 's avonds werd zij gehaald om te komen eten met een groepje. Ze heeft het heel erg naar haar zin gehad maar helaas woont zij nu op een gesloten afdeling, kleinschalig wonen. Dit allemaal in overleg en op aanraden van. Zelfs ik ga de lieve dames en de fijne woonomgeving missen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Blije Borgh, Thuiszorg Alewijnsflat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.