Waardering van De Broeder Zorgspecialisten - Woensdrecht op 9 mei 2018

• COPD

Ik zal me ervaring beschrijven. Er zijn geen woorden genoeg voor deze mensen. We zijn met deze organisatie  in zee gegaan omdat het met mijn moeder  steeds verder achter  uit ging en we voor haar professionele zorg nodig hadden. Nou dit super team is erg professioneel  en heel erg menselijk. We konden hun dag en nacht bellen. Er waren er super snel. Ze namen al onze zorg uit handen. Belde voor ons naar de dokters 3en n huisartsenpost wanneer dat nodig was zodat wij bij me moeder konden zijn en ons daar niet druk om hoefde te maken. Toen het nog slechter ging met me moeder kwamen ze mijn moeder  zelfs een paar keer per dag omdraaien zodat  mijn moeder gewoon thuis kon blijven tot haar laatste moment  zoals ze wilde. Zelf tot na mijn moeder haar overlijden hebben ze mijn moeder netjes en waardig weg gelegd zodat de begrafenisondernemer mijn moeder ook waardig mee kon nemen. Ik heb totaal geen twijfels bij dit team. En dit was meer dan alleen professionele mensen dit voelde gewoon als eigen, als familie zoals ze met niet alleen mijn moeder maar ook met ons om zijn gegaan. Toppers  zijn dit. Ik zal hun ook altijd dankbaar blijven. Dat ik mijn familie en ik mijn moeder een waardig en respectvol  afscheid hebben kunnen geven. Nu komen ze mijn vader zijn voeten in creme  en vragen steeds hoe het met hem gaat en houden ook daarin een oogje in het zeil, petje af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Broeder Zorgspecialisten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.