8.6

• 21 waarderingen
    8.5
  • 4 waarderingen
    9.1

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

De Gouden Leeuw Groep, Thuiszorg Rijn en IJssel is 25 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst:

Geplaatst op 7 augustus 2017

Ik zou graag zien dat thuiszorg bijvoorbeeld naam fysio zou geven in geval van uitzondering. Partner ziet slecht.

Geplaatst op 7 augustus 2017

Meer communicatie tussen kantoor en cliënt

Geplaatst op 26 juli 2017

Goeie ervaring .

• 7.7

Geplaatst op 21 juli 2017

Erg tevreden over de zorg die geleverd is!

• 9.7

Geplaatst op 17 juli 2017

De verzorging is erg goed! Er is altijd goed overleg zowel met de medewerkers op de werkvloer als met de intercedenten. Afspraken worden dan ook altijd prima nagekomen!Ik ben er zeer tevreden over!

• 9.5

Geplaatst op 13 juli 2017

De medewerkers zijn prettig in de omgang hebben verstand van zaken en zijn erg deskundig.En als ik behoefte heb aan een gesprek zijn ze altijd berijd om te luisteren enzik ben erg blij met ze en kan...

Geplaatst op 13 juli 2017

Zeer prettig in omgang. Deskundig personeel. Korte lijnen met overleg.

• 8.7

Prima thuiszorg.

Geplaatst op 11 juli 2017

ze zorgen dat alles goed geregeld is

Geplaatst op 10 juli 2017

Ik ben tevreden omdat ik met alle medewerkers zowel op de werkvloer als leidinggevenden goed contact heb en er ook contact mee op kan nemen om indien nodig te kunnen overleggen.

Geplaatst op 10 juli 2017

Ik ben heel erg tevreden over de thuiszorg .De "zusters"zijn erg aardig en vriendelijk.Ze maken altijd een "praatje" met mij.Ik kijk er dan ook echt naar uit wanneer ze smorgens en savonds komen.Ik...

• 6.7

Geplaatst op 10 juli 2017

Positief: kleine groep mensen. Vriendelijke benadering. Luisteren naar wat er gezegd wordt. Verbeterpunt: Kennis van verpleegkundige handelingen wordt niet door alle medewerkers even goed beheerst...

Geplaatst op 10 juli 2017

Mijn man heeft 4 jaar zorg gehad van de Gouden Leeuw, deze zorg werd door een klein team gegeven en hierdoor verliep de comminicatie rondom mijn man en familie erg goed. Toen ik zelf zorg nodig kreeg...

Geplaatst op 9 juli 2017

Heel tevreden over de dames die mij te hulp schieten, als ik hun nodig heb. Zeker en voornaam een luisterend oor op z'n tijd!

Geplaatst op 8 juli 2017

Prima medewerking door verzorgers; komen hun afspraken na en hebben een luisterend oor voor patiënt.

• 9.2

Geplaatst op 6 juli 2017

prima

• 8.0

Geplaatst op 22 juni 2017

Vriendelijkheid en een goede samenwerking

Geplaatst op 19 mei 2017

zeer goede contacten met de medewerkers. Bij problemen adequaat en oplossingsgericht handelen. Men neemt de tijd voor de client

Geplaatst op 19 mei 2017

Geweldige ervaring al eerder met het verzorgen van mijn echtgenote en nu ook de zorg voor mijzelf,grote klasse!Uiterst tevreden,kan eigenlijk niet beter!

Geplaatst op 18 mei 2017

Volledig tevreden. Goede passende zorg,prettige communicatie.Zorg met een gouden randje!