Logo De Pieter Raat Stichting, Thuiszorg - Heerhugowaard

Telefoon 072-5767200
Locatie Deze locatie is onderdeel van De Pieter Raat Stichting

100% beveelt deze zorginstelling aan

• 8.7

Ik ben zeer tevreden over het inleven van de zorgverlening in de patiënt die zorg ontvangt en dat de patiënt kan aangeven hoe hij het liefst de zorg heeft.

Reactie van/namens Thuiszorg De Pieter Raat Stichting, Thuiszorg - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw mooie waardering, wij geven het door aan onze medewerkers!

• 8.0

Ik ben zeer tevreden over de aandacht voor de situatie waarin ik mij door mijn aandoeningen bevind.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening! Bedankt voor uw mooie waardering.

• 8.3

Ik ben zeer tevreden over de aandacht. Verbeterpunt was het alarm, maar dat is inmiddels ook goed.

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn om te horen dat het door u aangegeven verbeterpunt inmiddels is opgelost.

• 7.4

Ze komen op tijd en verzorgen me goed. Ik vind het heel goed.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening! Bedankt voor uw waardering.

• 7.9

Ik ben tevreden over alles!! Ik vind het goed, zoals het nu is.

• 7.4

Ik ben zeer tevreden over de vriendelijkheid. Een verbeterpunt zou zijn, dat niet aldoor een andere zuster komt.

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over de vriendelijkheid van onze medewerkers. Wij proberen onze...

• 8.3

Ik ben tevreden over de zorgverlening in het algemeen. De planning kan wel beter.

Hartelijk dank voor uw mooie waardering! Fijn dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Wij proberen onze diensten altijd te...

• 8.2

Ik ben zeer tevreden over de zorgverlening. Ze zijn professioneel, zeer geïnteresseerd in de persoon, denken mee in het vinden van oplossingen om de hulp efficiënter te maken. Wat beter kan is de...

• 7.9

Ik ben tevreden over het feit dat de zorg altijd op tijd is. Het kan niet beter.

• 6.7

Ik ben heel tevreden over het niveau van de zorgverlening. Een verbeterpunt is het op tijd komen.

Hartelijk dank voor uw waardering! Fijn dat u tevreden bent over het niveau van onze zorgverlening. Wij proberen onze diensten...

• 27 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie De inzender van deze waardering is geverifieerd

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid van de hulpen.

• 9.6

Alles wordt na afloop keurig achtergelaten Ik zou het fijn vinden als ze vroeger komen, indien dit personeelstechnisch mogelijk is.

• 7.9

De zorgverlening is lief en benaderbaar.

De zorgverlening wil altijd wel een klein praatje houden. Dat wil ik zelf ook, maar ik moet me inhouden.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening en dat u blij bent dat er tijd is voor een praatje! Bedankt voor...

• 8.6

Ze nemen de tijd voor je.

• 9.0

11 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Weliswaar niet telkens dezelfde gezichten en wat variatie in de tijd toch bijzonder tevreden over de geleverde zorg van de Pieter Raat Stichting.

• 9.6

13 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraken worden nagekomen.

• 9.4

13 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie De inzender van deze waardering is geverifieerd

Ze zorgen ervoor dat ik me thuis voel. Er is altijd slagroom op mijn gebak.

• 9.8

Ik krijg een correcte begeleiding.

• 9.8

Ik heb niets te wensen en ben erg tevreden.