Waardering van De Pieter Raat Stichting, Thuiszorg - Heerhugowaard op 21 februari 2017 interview

9.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als er wat is, bellen ze me even. Ze houden me goed op de hoogte. Als er nieuwe mensen komen, nemen ze goed de tijd ervoor om dit uit te leggen aan mijn moeder. Het wordt goed opgevangen. Het loopt altijd goed. De ene is wat liever dan de ander, maar ze zijn allemaal leuk, zegt mijn moeder. Mijn moeder is dankbaar voor alles wat er voor haar gedaan wordt. Er is altijd overleg met mij over hoe bepaalde dingen aangepakt moeten worden. Ze confronteren mijn moeder nooit zelf met veranderingen, want daar raakt ze van in de war. Mijn moeder laat zich niet als klein kind behandelen en dat doen ze dan ook niet. Het is geweldig dat er begrip is. Ze kennen mij en mijn moeder. De afspraken die gemaakt zijn, worden altijd zorgvuldig nagekomen. Het is een hele gemakkelijke route om afspraken te maken. Ik heb van twee personen van het team het nummer en ik kan ze altijd bellen. Als er iets is wat ik wil aankaarten, kan ik ze altijd bellen. Het geeft nooit problemen, want ze hebben altijd wel een oplossing.

Reactie van/namens Thuiszorg De Pieter Raat Stichting, Thuiszorg - Heerhugowaard

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Pieter Raat Stichting, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.