Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem

Thuiszorg

Wethouder de Joodestraat 2 4285 CD Woudrichem
Deze locatie is onderdeel van Mijzo

Waardering van Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem - Woudrichem op 28 augustus 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het zorgteam bestaat uit ongeveer tien verschillende verzorgenden. Ik vind dat prima. Ze komen iedere ochtend om mijn steunkousen aan te doen. Ze komen bijna iedere dag op de afgesproken tijd. Ze komen altijd lekker vroeg en dat vind ik prettig. Ik vind dat de verzorgenden goed hun best doen. Ze lachen altijd vriendelijk. Ze kijken altijd goed of mijn kuiten en voeten niet te dik zijn. Als ik een vraag heb of ik zit ergens mee, dan kan ik altijd bij ze terecht. Ik heb het gevoel dat ze heel begaan met mij zijn. Ik denk dat als er iets met mij zou zijn, de verzorgenden meteen actie zouden ondernemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mijzo - Wijkverpleging Woudrichem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.