Waardering van De Riethorst Stromenland Thuiszorg - Woudrichem op 20 februari 2018 interview

7.8

Ik heb wisselende medewerkers en met bepaalde dingen is dit lastig. Er zijn dan medewerkers die weinig interesse tonen en weinig rekening houden met mijn gevoel, maar ze kunnen ook niet alles van mij weten. Ik heb ook een voorkeur voor een medewerker waar ik mij bij prettig voel. Ik had ook een medewerker die heel alert was op het innemen van mijn medicijnen. Ze had op een gegeven moment in de gaten dat ik mijn medicijnen niet innam en ze heeft vervolgens de huisarts ingeschakeld. De overige medewerkers zijn ook veelzijdig. Ik heb meerdere gezondheidsproblemen en ze houden dit heel goed in de gaten. Hier kan ik aan merken dat ze deskundig zijn. Tenslotte komen ze altijd op tijd en de verdere afspraken na. Ik moet regelmatig gedoucht worden en dat duurt bij mij langer. Ik moet soms tijdig naar het ziekenhuis, dan maak ik hier afspraken over. Ze houden zich hier dan aan door mij op tijd te douchen. Als ik een afspraak wil verzetten dan is dat ook geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.