Waardering van De Riethorst Stromenland Thuiszorg - Woudrichem op 20 februari 2018 interview

6.0

Op dit moment wisselt het personeel verschrikkelijk vaak. Ik heb al heel lang zorg omdat ik enorm veel mankeer. De thuiszorg is samengegaan met de zorg hier binnen het tehuis. Ze hebben mijn vaste verpleegkundige en thuiszorgmedewerkers afgenomen. Ze hebben hiermee mijn vastigheid en vertrouwen afgenomen. Er lopen hier vrijwel veel jongeren rond. Ze hebben het liever over hun bruiloft dan hoe ik mij voel. Ik was in tranen en dat zagen ze nog geen eens. Ik had bijvoorbeeld dikke enkels en ik moest zelf aan de verpleegkundige vragen of ze hier naar wilde kijken. Ik moest vervolgens met spoed de dokter bellen. Er wordt hier ook geen notitie van gemaakt. Er wordt ook verschillend met mij omgegaan. Ik heb een medewerker meegemaakt die in de 40 minuten dat ze bezig is geweest kortaf tegen mij was en geen woord tegen mij zei. Ik heb namelijk wel behoefte aan een gesprek omdat ik alleen ben. Ze komen meestal wel op tijd om mij te verzorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.