Waardering van De Riethorst Stromenland Thuiszorg - Woudrichem op 24 februari 2018 interview

7.3

Ze benaderen mij als een gewoon persoon en niet als een patiënt. Ik voel mij namelijk geen patiënt. Als een medewerker nieuw is en een handeling voor het eerst moet doen, dan zijn ze hier onhandig in. Als ik afwezig gedrag vertoon dan merken ze aan mij dat er iets is. Ze proberen dan vragen te stellen om te achterhalen waarom dat is. De ene medewerkers is hier goed in en merkt dit op en de ander moet dit nog leren. Als ik een afspraak heb met bijvoorbeeld de tandarts dan komen ze op een later tijdstip terug. Ik heb wisselende medewerkers, maar ik vind dit niet erg. Zolang ze het werk maar netjes doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.