Waardering van De Riethorst Stromenland Thuiszorg - Woudrichem op 20 februari 2018 interview

Ze zijn heel lief en zorgzaam voor mijn man. Ze kunnen een kwinkslag met mijn man maken. Ze geven advies als het nodig is en houden rekening met hem. Ze verzorgen mijn man perfect. Ze weten over het algemeen waar ze het over hebben. Een enkele keer bellen ze een collega om advies, maar dit gebeurt zelden. Ze denken mee door bijvoorbeeld met een suggestie te komen om zalf te gaan gebruiken. Als de medewerker het zeker wil weten dan bellen ze nog een collega om te overleggen. Ze vragen iedere morgen aan mijn man hoe het met hem gaat of hij goed heeft geslapen of hij pijn heeft. Het zijn vijf vaste belangstellende medewerkers die rouleren in een team en af toe lopen er stagiaires mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.