Waardering van De Riethorst Stromenland Thuiszorg - Woudrichem op 24 februari 2018 interview

8.3

Ze zijn vriendelijk en begripvol naar mijn vrouw toe. Ze hebben de geduld om haar onder de douche te zetten en haar incontinentiemateriaal aan te trekken. Ze overtuigen haar op een zachtmoedige manier. Mijn vrouw voelt zich ook prettig bij de medewerkers. Één van de verzorgenden let heel erg op haar uiterlijke verzorging. Ze komen ook altijd op het aangegeven tijdstip. Als we een dagje weggaan dan kan ik dat gerust een dag van tevoren aangeven. Dit is geen probleem. Ze wassen volgens afspraak, de dag voordat ze naar de kapper gaat, altijd het haar van mijn vrouw. Ze heeft wisselende medewerkers, maar het zijn wel allemaal bekenden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Riethorst Stromenland Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.