De Rijnhoven, Antoniushof zorg thuis, Wijkverpleging en verzorging

Thuiszorg

Antoniushof 1 3417 JL Montfoort
0800-7456468, 0348-478888
Deze locatie is onderdeel van De Rijnhoven

Waardering van De Rijnhoven, Antoniushof zorg thuis, Wijkverpleging en verzorging - Montfoort op 28 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Het is hier altijd onsamenhangend. Ik weet niet precies wanneer ze komen om mij te wassen. Maar ook de kousen komen uitrekken, zodat ik naar bed kan gaan. Ik vind dat niet goed geregeld. Ik kan hier niet op rekenen. Soms gaat het te gehaast. Ze willen precies binnen die tijd klaar zijn. Maar dat lukt niet altijd met oudere mensen. De meeste geven mij aandacht. Je hebt ook medewerkers waarvan ik het gevoel heb, dat ze niet voldoende voor mij doen. Sommige medewerkers zijn stug en kortaf. Maar de meeste medewerkers zijn aardig. Daar heb ik een vriendinnengevoel bij. Er zijn een paar medewerkers die niet zo aardig zijn. Ze houden rekening met mij, maar tot op een zekere hoogte. Mijn kwaliteit van leven is niet slecht. De deskundigheid is verschillend. De ene medewerker is kundig in dat en de andere weer in iets anders. Weten ze het niet, dan roepen ze er een collega bij. De meeste medewerkers zijn wel alert. Als ik mij niet lekker voel of er zit mij iets dwars, dan willen ze wel even met mij daarover praten. Ik heb ieder dag iemand anders. Dit is heel verschillend. Als er een zieke medewerkers is, dan moet er weer omgeruild worden. Dit gebeurt wel dikwijls onverwachts. Het duurt dan wel een half uur langer, voordat ik aan de beurt ben.

Reactie van/namens Thuiszorg De Rijnhoven, Antoniushof zorg thuis, Wijkverpleging en verzorging - Montfoort

Hartelijk dank voor uw waardering op ZorgkaartNederland. Het spijt ons dat u de zorg als onsamenhangend ervaart en niet kunt rekenen op vaste tijden. Om ons werk te verbeteren, zouden we graag met u in contact komen om uw toelichting te bespreken. Wilt u hiervoor contact opnemen met Wim Rongen, directeur Zorg bij De Rijnhoven? Dit kan via telefoonnummer 0348-441714. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Rijnhoven, Antoniushof zorg thuis, Wijkverpleging en verzorging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.