Waardering van De Wever Thuis - Tilburg op 19 december 2016 interview

7.0

De afspraken lopen wel eens uit elkaar. De tijden zijn wel eens verschillend. Ze willen altijd wel met mij praten. Ze hebben ook belangstelling voor mij. Hetgeen wat ze bij moeten doen, dat voeren ze goed uit. Ze douchen mij. Ook staan ze mij bij het aan- en uitkleden. Daarnaast trekken ze mijn steunkousen aan en uit. Hieruit kan ik opmaken , dat ze deskundig zijn. Ze hebben hier een map liggen. Hierin moeten ze noteren, wat er aan de hand is. Vooraf moeten ze de map controleren, maar dit heb ik nooit gezien. Ik heb veel wisselende medewerkers. Ze komen mensen tekort. Vervolgens moeten ze mensen inhuren via een uitzendbureau. Ik heb liever vastigheid, dan weet ik waar ik aan toe ben. Aan vreemde mensen moet ik het elke keer weer uitleggen en weer mijn toestand bekend maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.