De Wever Thuis

Thuiszorg

Dr. Eijgenraamstraat 3 5042 SE Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever Thuis - Tilburg op 19 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers helpen mij bij het aantrekken van kousen, het druppelen van mijn ogen en bij het insuline spuiten. Meestal komen ze netjes op tijd. Een keer zijn ze mij vergeten. Daar ben ik wel een beetje boos over geweest. De medewerkers hebben mij wat zelfstandiger gemaakt. Dat vind ik goed. Ik mag nu zelf insuline spuiten. Ze kijken wel mee of ik het wel goed doe. Als ik ergens naar toe moet, dan geef ik dat door en dan komt het helemaal goed. Ik moet dan wel even bellen dat ik gespoten heb. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ik vind ze heel vriendelijk en ik vind dat ze ook echt met mij meeleven. Wat ik jammer vind, is dat ze niet wat meer tijd hebben om een praatje met mij te maken. Ik vind de medewerkers deskundig, want als ik zelf spuit, dan geven ze mij goed advies. Als ik een wondje heb, dan kijken ze daar heel goed naar. Wat dat betreft, vind ik ze ook alert. De zorg krijg ik van dezelfde gezichten en dat vind ik fijn, want dat voelt vertrouwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.