De Wever Thuis

Thuiszorg

Dr. Eijgenraamstraat 3 5042 SE Tilburg
Deze locatie is onderdeel van De Wever

Waardering van De Wever Thuis - Tilburg op 19 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De omgang met de medewerkers vind ik goed. Ze nemen de tijd voor mij. Voordat ze mij helpen, maken ze even een praatje met mij. Dat vind ik heel prettig. Er wordt ook naar mijn wensen geluisterd. Ze doen al het mogelijke wat ze mogen doen, maar ze moeten zich uiteraard wel aan hun regels houden. Als ik ergens naar toe moet en ik geef dat op tijd aan, dan houdt men daar netjes rekening mee. Ik vind de medewerkers deskundig. Als ik een lichamelijk probleempje heb, dan weten zij precies wat ze moeten doen of ze geven aan dat ik contact moet opnemen met een arts. De meeste medewerkers vind ik alert. Zij herkennen bijvoorbeeld de veranderingen in benauwdheid. Ik krijg de zorg van veel verschillende medewerkers. Ik zou het prefereren als het groepje van zorgverleners wat kleiner zou zijn, want dat voelt dan wat vertrouwder voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Wever Thuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.